На сьогодні аферисти, які бажають нажитися за рахунок інших людей, знають все про те, як взяти кредит на іншу особу в мережі Інтернет і не попастися в руки правоохоронних органів. Останнім часом викрадення та торгівля персональними даними перетворилася в бізнес для кіберзлочинців.
В Інтернеті існує безліч ресурсів, що вимагають введення особистих даних, внаслідок чого Ваша особиста інформація, з досить великим відсотком ймовірності, може потрапити до рук зловмисників. Заволодівши приватною інформацією, зловмисники діятимуть на власний розсуд, розпоряджаючись такими даними, і далеко не факт, що шахраї обмежаться лише оформленням фіктивних Договорів кредитування.
Безпека і прозорість – основні принципи роботи ТОВ «Укр Кредит Фінанс» для налагодження довіри та найбільш продуктивної взаємодії з клієнтами. В буремний час розвитку технологій та фінансової ураженості деяких верств населення надважливою є інформування про шахрайські схеми, які наразі все більш з’являються в нашій країні.
З турботою про свого клієнта «Укр Кредит Фінанс» приєдналася до інформаційної компанії Національного Банку України #ШахрайГудбай.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму:
Банк в оренду - – кандидат відкликається на пропозицію роботи типу: «Оператор з обробки платежів», «Оператор грошових переказів» або «Робота з переказами». Основні вимоги до співробітника: вік 18+, наявність картки ПриватБанку/Монобанку, робота у віддаленому режимі з мінімальною витратою часу, заробітна плата – 200-500 грн. за переказ. На співбесіді майбутній роботодавець просить надати дані за наявними кредитами і, при необхідності, озвучити і підтвердити ту інформацію, що скаже майбутній роботодавець (неправдива інформація про місце роботи, місце проживання тощо), коли буде дзвонити банк або фінансова компанія. При цьому клієнт, отримуючи телефонний дзвінок або відео дзвінок, вважає, що проходить додатковий тур співбесіди, а на справді – проходить верифікацію на отримання кредиту. Також роботодавець може озвучити, що для роботи є необхідність «видалення» інформації з кредитної історії (бази даних). Для роботи шахрай вимагає надання фізичною особою стороннім особам за певну фінансову винагороду своїх даних, доступу до банківського застосунку, проходження верифікації на сайті компанії при оформленні заявки на кредит, введення комбінації (*21*Номер телефону#) для, так званих, підтверджень проходження платежів (переказів). На перший погляд – це зовсім безневинна дія, якщо на рахунку картці немає коштів. Проте маючи доступ до таких даних, сторонні особи (а це і є шахраї) мають можливість відкривати кредитні ліміти, отримати доступ до особистого кабінету в будь- якій фінансовій установі, можуть змінювати інформацію в свою користь і проходити перевірку через систему BankID для отримання кредиту.Вкотре наголошуємо, що ці дії дуже небезпечні, тому НІКОЛИ не надавайте свої дані стосовно паролів, кодів, доступів до банківських додатків, карток, особистих кабінетів!
Видалення інформації про кредити з будь-яких внутрішніх баз МФО, а також з Бюро Кредитних Історій - це ще одна шахрайська махінація, коли пропонується за певну грошову суму, як правило, набагато нижче, ніж кредитні зобов’язання, видалити інформацію з будь-яких баз фінансових установ. Такі оголошення можна зустріти в інтернеті - в спеціалізованих групах, сайтах, телеграм-каналах тощо. Кожна фінансова компанія має свої бази даних і багатошарову захищену систему безпеки даних клієнтів. Тому видалення будь-якої інформації ні в роздріб, ні оптом неможливо. Після сплати коштів по такій об’яві не відбудеться ніяких змін, крім добровільної віддачі коштів шахраям.
Порада: домовляйтеся з кредитором на лояльні умови погашення кредитної заборгованості без сторонніх третіх осіб - це швидше і безпечніше вирішить проблемну ситуацію!
Шахрайство від імені компанії: пропозиція акції пільгового закриття кредиту, грошей в подарунок чи знижки, промокоду - це коли на телефон, фейсбук, інстаграм приходить повідомлення з невизначених номерів, невідомих контактів, у телеграм / viber з повідомленням, що тільки зараз (до свята, до початку сезону, у зв’язку з війною тощо) від нібито співробітника компанії який повідомляє, що вам як лояльному клієнту доступна велика знижка на наступний кредит але для цього просять надати СМС-код (ОТП пароль) до особистого кабінету на сайті компанії для закріплення знижки та підтвердження заявки, зробити селфі, тощо.
Наголошуємо: НЕ робіть ніяких неправомірних дій, якщо є сумніви в правдивості наданої пільгової або виграшної пропозиції. У кожній фінансовій компанії є офіційна цілодобова гаряча лінія (0 800 20 02 21), зателефонувавши/написавши в чат до якої, ви зможете перевірити, підтвердити або спростувати будь-які запропоновані акційні програми. Будьте обережні! Спілкуйтеся тільки з офіційними каналами зв’язку фінансових організацій та НІКОЛИ не передавайте СМС-код (ОТП пароль) іншим особам (співробітники компанії НІКОЛИ не запитують код з СМС)
Додатковий заробіток на оформленні кредитів - це коли поступає пропозиція оформити кредит для сторонньої особи, яка буде його сплачувати, а клієнт отримає невелику винагороду. Згідно законодавства особа, яка добровільно оформила кредит і надала всю необхідну інформацію, є повністю відповідальною за виконання умов кредитного договору, в тому числі своєчасної сплати зобов’язань. Незнання закону не звільняє від обов’язку його виконувати. Процедури стягнення, в тому числі юридичні, будуть проходити виключно з особи, яка підписала і оформила кредитний договір, не зважаючи на те, що клієнт передав кошти сторонній особі. Будьте юридично грамотні, ніколи не оформлюйте на себе чужих фінансових зобов’язань!
Пам’ятайте!! Ваш фінансовий номер (номер яким ви користуєтесь для входу в особистий кабінет банку / МФО) можна прирівняти до вашого паспорту, НІКОЛИ нікому не надавайте доступ до нього.
Рекомендація! Ви можете прив’язати свій номер до вашого паспорту без оформлення контракту з мобільним оператором, звернувшись у відділення мобільного оператора, номером якого ви користуєтесь. Таким чином, ваш номер не може бути перевипущений 3-ю особою без вашого паспорту та фізичної присутності в відділенні мобільного оператора.
1. Можливі наслідки для споживача в разі користування споживчим кредитом або невиконання ним обов’язків згідно з договором про споживчий кредит, уключаючи прострочення виконання зобов’язань зі сплати платежів, а також розмір неустойки, процентної ставки, інших платежів, які застосовуються чи стягуються в разі невиконання зобов’язання за договором про споживчий кредит 1.1. Відповідальність за прострочення виконання та/або невиконання умов договору:
1.2.Право фінансової установи у визначених договором випадках вимагати дострокового погашення платежів за кредитом та відшкодування збитків, завданих йому порушенням зобов'язання:
1.3. Унесення інформації до кредитного бюро, формування негативної кредитної історії, що може враховуватися фінансовою установою під час прийняття рішення щодо надання кредиту в майбутньому. |
До уваги клієнтів ТОВ «УКР КРЕДИТ ФІНАНС»!
Повідомляємо про те, що відповідно до Закону України від 14 грудня 2021 року № 1953-IX «Про фінансові послуги та фінансові компанії» (далі – Закон) ТОВ «УКР КРЕДИТ ФІНАНС» з 01 липня 2024 року зобов’язане подавати інформацію стосовно боржників до Кредитного реєстру Національного банку України у порядку, визначеному Національним банком України.
Відповідно до Положення про Кредитний реєстр Національного банку України, затвердженого постановою Правління Національного банку України 04 травня 2018 року № 50 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25 грудня 2023 року № 180), до таких боржників належать особи, загальна сума зобов’язань яких (сукупний борг) дорівнює 50 тисяч гривень і більше.
Відповідно до Закону інформація, що подається до Кредитного реєстру, включає наступні дані:
Боржники та інші особи, інформація стосовно яких міститься у Кредитному реєстрі, мають право доступу до таких даних про себе та до відомостей щодо запитів на отримання таких даних стосовно себе в порядку, визначеному законодавством. Національний банк України зобов’язаний протягом 7 робочих днів з дня отримання заяви заявника безкоштовно надати йому інформацію з Кредитного реєстру або повідомити про відсутність у Кредитному реєстрі інформації щодо нього в межах, визначених нормативно-правовими актами Національного банку України.
Боржники та інші особи, інформація стосовно яких міститься у Кредитному реєстрі, у разі незгоди з інформацією, що міститься стосовно них у Кредитному реєстрі, мають право звернутися до Національного банку України з заявою про виправлення чи видалення такої інформації.